Leveringsbetingelser

Levering
Betaling
Fortrydelsesret
Reklamation og garanti


Levering

Danmark undt. Færøerne og Grønland

Leveringstid  1 - 2 hverdage (Bornholm dog 2 - 3 dage)

Leveringstid  for el-brikse/paller 3 - 4 dage

Afhentning

Afhentning i Showroom Valby

Du kan hente olie, lagener og andet tilbehør i showroom'et i Valby

 

Showroomet er åbent hver tirsdag fra kl. 13 til 17.

Du kan betale med kort (alle typer af dankort, visa, master) eller kontant.
 

Hvis du vil sikre dig varerne er i butikken når du kommer, kan du forudbestiller her i shoppen.

Vælg "Afhentning Kilden" som leveringsform når du bestiller.


Afhentning på Lager Greve

Du kan også forudbestille til afhentning på vort central lager i Greve. 
Vælg "Afhentes Lager Greve" som leveringsform.

Hvis du vil afhente el-brikse så kan det kun ske på lageret i Greve.

Det er gratis at afhente på lageret hvis du bestiller for mindst 975 kr.
Hvis du vil afhente mindre bestillinger i Greve koster det 80 kr.

Bemærk:

Ordren vil typisk være klar til afhentning fra kl. 14 første hverdag efter bestillingen.

Lageret har åbent alle hverdage fra kl. 8 - 15:30. 

Vi sender adresse og øvrige afhentningsinformationer når ordren er blevet ekspederet.

Levering Danmark

Der er gratis levering på ordrer over 1500 kr. 

El-brikse leveres med fragtmand

Øvrige ordrer leveres med GLS.

 

GLS pakkeshop

Vi leverer til den pakkeshop du vælger, så du kan afhente pakken når det passer dig.

Du får SMS besked når pakken er klar til afhentning. 
Pakkeshoppen er åben i alm. butiksåbningstid - ofte endda længere.


Bemærk: De fleste brikspakker er for store til levering gennem pakkeshop. Her får du i stedet valget mellem GLS privat levering eller GLS erhverspakke

 

Priser:

Gratis levering ved køb over 1500 kr.

Transportabel briks/massagestol inkl. tilbehør købt samtidig: 200 kr.

Tilbehør (olie, lagener mv) købt alene: 70 kr.

 

GLS privatlevering


Udbringning med GLS. Giv besked hvis levering ønskes en bestemt dag.

 

Samme eftermiddag som pakken afsendes får du en sms/email fra GLS, med mulighed for at vælge hvordan pakken skal leveres.

Her kan du f.eks. angive, at pakken kan stilles i garagen - eller hvad der nu passer for dig.

Bemærk at GLS ikke kan omdirigere briks pakker til pakkeshop, da kassen overskrider max. grænsen for pakkeshops.

 

Du kan naturligvis også blot tage imod og kvittere for pakken...

 

Bemærk: Hvis brikskassen vejer over 20 kg (inkl. papkasse og alt tilbehør), så bæres pakken ikke op. Det vil typisk gælde, hvis briksen i sig selv vejer over 15 kg og/eller er breddere end 71 cm.

 

Priser:

Gratis levering ved køb over 1500 kr.

Transportabel briks/massagestol inkl. tilbehør købt samtiidig: 250 kr.

Tilbehør (olie, lagener mv) købt alene: 80 kr.

 

GLS erhvervspakke
Udbringning med GLS. Giv besked hvis levering ønskes en bestemt dag.

Der skal kvitteres for modtagelse, så der skal være én på adressen til at tage imod ordren.

 

Hvis du ikke har mulighed for at være hjemme, kan du udskrive en GLS engangsfuldmagt med besked om hvor på adressen ordren kan stilles og sætte den på døren så chaufføren ser den. 

Vi sender automatisk en fuldmagt på mail sammen med den endelige bekræftelse på ordren. Men du kan også hente fuldmagten her
Hvis du anvender fuldmagt, så vær opmærksom på at ordren betragtes som leveret når chaufføren har registeret den leveret som angivet i fuldmagten.

 

Bemærk: Hvis brikskassen vejer over 20 kg (inkl. papkasse og alt tilbehør), så bæres pakken ikke op. Det vil typisk gælde, hvis briksen i sig selv vejer over 15 kg og/eller er breddere end 71 cm.

 

Priser:

Gratis levering ved køb over 1500 kr.

Transportabel briks/massagestol inkl. tilbehør købt samtiidig: 250 kr.

Tilbehør (olie, lagener mv) købt alene: 80 kr.

 

Levering med fragtmand
Levering med fragtmand til fortovskant. Chaufføren bærer ikke ind...
Anvendes kun ved levering af el-brikse og andre større ordrer. 

 

Der skal kvitteres for modtagelse, så der skal være én på adressen til at tage imod ordren.

Giv besked, hvis levering ønskes på en bestemt dag.

Fragtmanden leverer i tidsrummet 8 - 16:30.

 

Hvis du ønsker tidsbestemt levering (inden for 2 timer) så undersøger vi gerne om det er muligt på den valgte leveringsadresse.

Hvis tidsbestemt levering er mulig vil merprisen være 1200 kr. 

 

Hvis der er et egnet sted, som er let tilgængelig for chaufføren med en tung pallevogn, kan vi også aftale levering uden kvittering. Vær opmærksom på at pallen regnes som leveret, når det er afleveret det aftalte sted.


Island, Færøerne og Grønland

Du arrangerer selv transporten fra lageret i Greve (f.eks. via BlueWater Shipping).

 

Vi kan desværre ikke tilbyde levering til private.

I tilfælde af garanti skade stilles reservedele/ombytningsvare til rådighed i Greve. Transport dækkes ikke.

 

Fragtfri ved køb over 1500 kr

Ved køb for over 1500 kr leveres fragtfrit. 


Levering med GLS

Transportabel briks/massagestol inkl. tilbehør købt samtiidig: 250 kr.

Tilbehør (olie, lagener mv) købt alene: 80 kr.

Gratis ved køb over 1500 kr.

 

Levering til GLS pakkeshop

Transportabel briks/massagestol inkl. tilbehør købt samtiidig: 200 kr.

Tilbehør (olie, lagener mv): 70 kr

Gratis ved køb over 1500 kr.

Fragtmand - el-brikse
Elbrikse leveres fragtfrit med fragtmand.
Ved til ikke landfaste dele af DK: Ring for tilbud.


Betaling

Dankort/kreditkort/Mobile pay

Du kan betale alle varer med Dankort / kreditkort eller Mobile pay. Gebyr: 0 kr.

Betaling med kort er sikkert for dig.
Betalingsoplysningerne sendes krypteret til kortindløseren.
Ingen uvedkommende får adgang til dine kortdata.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes eller afhentes.

 

Bemærk at nogle kortudbydere reserverer ordrebeløbet så snart ordren afgives. Det betyder ikke, at vi har hævet beløbet, men alene, at banken har sikret sig, at beløbet er til rådighed når det hæves. Hvis en ordre annulleres, så kan der gå nogle dage før kortudbyderen får hævet reservationen, selv om vi har annulleret betalingen.

EAN betaling

Offentlige virksomheder kan betale via EAN. Faktureringsgebyr 50 kr

Private virksomheder: kun efter forudgående aftale.

Udsolgte/udgåede varer 

Vi søger at have alle vore varer på lager til omgående levering.
Skulle en vare være udsolgt/udgået kontakter vi dig for nærmere aftale, Du kan naturligvis altid vælge at annullere din bestilling, hvis vi ikke har varen på lager.
Vælger du at annullere, bliver der ikke hævet på dit dankort.

Fortrydelsesret og returret

Vi har udvalgt vore produkter med den største omhu, med respekt for miljøet og fokus på den bedste kvalitet til prisen.

 

Men skulle du alligevel fortryde, beder vi dig give os besked hurtigst muligt, så vi om muligt kan stoppe ordren før den afsendes.
Vi kan kontaktes på tlf. 70 400 600 eller kilden@kilden.dk

 

Hvis du vælger at fortryde dit køb, skal vi have besked inden for 14 dage efter varens modtagelse, og herefter skal varen senest returneres 14 dage efter.
Du kan også fortryde ved at nægte at modtage pakken.

Eller ved at bruge vores Standardfortrydelsesfomular

 

 

Vi returnerer din betaling straks vi har modtaget varerne retur. Varer bedes returneret i original emballage.

Hvis du har har taget varerne i brug eller de er beskadigede/mangelfulde ved modtagelsen fratrækkes en evt. værdiforringelse i det beløb vi refunderer.


Du betaler returfragten (også hvis du nægter at modtage pakken). Vi modtager ikke varer retur pr. postopkrævning.


Vi kan sende dig returlabels til returneringen hvis du ønsker det.

Det koster 70 kr for tilbehør, 200 kr for massagebriks inkl. tilbehør, 450 kr for elbriks (hvis den står på en palle i original emballage)

Samme priser beregnes hvis modtagelse nægtes.
 

Returadresse for alle varer:
Kilden, c/o Leman Lagerhotel
Ventrupvej 6, port 15
DK-2670 Greve
Personlig aflevering på adressen kun efter forudgående aftale på tlf. 70 400 600

 

Tilbehør (ikke brikse) kan returneres ved personlig fremmøde i showrummet i Valby. Bemærk åbningstid!


Bemærk:
Vi refunderer ikke betaling for olier, lagener og betræk, der returneres med brudte emballager da disse af hygiene grunde ikke kan gensælges.

 

Elbrikse leveres i en solid transport emballage, som er essentiel for beskyttelse af briksen under transporten. Det er derfor vigtigt, at emballagen gemmes indti du er helt sikker på, at du ikke vil returnere briksen. Skulle du ønske at returnere briksen uden original emballage kan vi desværre ikke tilbyde at arrangere transporten. Modtager vi en elbriks retur uden original emballage fratrækkes et værditab på 1500 kr fra returbetalingen. 
 

Reklamationsret og garantier

Vi får leveret fra en række af verdens største og førende producenter af massagebrikse. Det sikrer dig den bedste kvalitet og en solid garanti.
Skulle du alligevel opleve en fejl, så beder vi dig straks kontakte os på tlf. 70 400 610 eller mail kilden@kilden.dk så vi kan finde en løsning hurtigst muligt.

Garantier:
På Stronglite Plus og Classic massagebrikse giver producenten livsvarig garanti* på stellet, 3 år på betræk og polstring. På Stronglite Ergo-Pro stolen 5 års garanti på stellet, 3 år på betræk og polstring.
På Stronglite Ergo-Lift el-briksen giver producenten 10 års garanti på stellet, 3 år på betræk og polstring. Og to års garanti på øvrige dele.

På alle Basic briksene (undtaget nedenstående) giver producenten 5 års garanti på stellet.  På Basic seriens elbrikse her ud over 3 års garanti på motoren.
På Basic One briksene gives 2 års reklamationsret.
Her ud over giver vi naturligvis 2 års reklamationsret i henhold til købelovens bestemmelser.

Garantierne gælder fabrikationsfejl.
Garantien dækker ikke skader som følge af uheld, misligholdelse eller forkert brug.
Gælder ikke ved videresalg.
Dækker reparation eller udskiftning på vor adresse. 
*Garantien på stellet begrænses til 5 år efter en evt. tilbagetrækning af modellen

Oplysning om klagemuligheder
Hvis du vil klage over en vare eller andet, så beder vi dig kontakte os på telefon 70400600 eller på mail: kilden@kilden.dk.
En klage over en vare kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (link) 

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kilden@kilden.dk.